Ured bez papira – atribut modernog poslovanja
Sve više ureda u Hrvatskoj odlučuje se na nove, inovativne i održive načine poslovanja.
Kod takvih praksi prelazak na bespapirno poslovanje prvi je korak k unaprjeđenju procesa unutar organizacije, a igra veliku ulogu i u građenju imidža firme.
Poslovanje bez papira povećava produktivnost, smanjuje troškove i uvelike ograničava sigurnosne rizike. Uredi u kojima je integrirana ovakva politika teže minimalnoj potrošnji papira te se oslanjaju na digitalizirane dokumente. Vođeni digitalnom transformacijom, svoje procese usmjeravaju na sustave upravljanja i pohrane digitalnih dokumenata.
Mnogi su benefiti ostvarivi korištenjem ovakvih sustava. Osim očitih financijskih benefita koji se ostvaruju smanjenjem printanja i skladištenja, tu je svakako i ušteda vremena kod traženja dokumenata koji su u digitalnom obliku lakše dostupni. Također, puno je lakše dijeliti dokumente s kolegama što je posebice bitno za kompanije koje imaju dinamičan pristup i naglasak na timskom radu.
Koraci prema bespapirnom poslovanju nisu komplicirani, no u startu je potrebno osigurati vrijeme za provedbu procesa i prilagodbu. Iako se mnogi teško nose s promjenama, ovakva promjena u vrlo kratkom roku donosi rezultate pa se više nećete moći ni zamisliti u starom okruženju.
Za prelazak na poslovanje bez papira važno je i utvrđivanje kvalitetnih IT rješenja koja će poboljšati poslovanje tvrtke i omogućiti brže i bolje procese koji dolaze kao osvježenje firmi i klijentima.