Izvještaji o statusu blokade kupaca i dobavljača sada su automatizirani kroz mojBI

Ključ uspjeha svake tvrtke leži u sposobnosti da tijekom donošenja odluka barata s relevantnim podacima i posluje sa stabilnim partnerima, a to im pruža isključivo pouzdana mojBI (business intelligence) usluga.

Aktivacijom usluge mojBI (business intelligence)  servisa mojeRačun tvrtke dobivaju trenutnu obavijest o blokadi svojih kupaca i duljini trajanja blokade te im je na raspolaganju više od 60 financijskih i poslovnih pokazatelja uspješnosti poduzeća u Hrvatskoj.

„Ono po čemu se mojBI razlikuje od sličnih servisa na tržištu je to što je ova usluga jedini automatizirani sustav informiranja. Korisnik dobiva e-mail obavijest o blokadi kupca prije nego pošalje eRačun, što mu daje dodatnu sigurnost u postupku naplate potraživanja jer je financijska pouzdanost poslovnih partnera poznata unaprijed“ ističe Josip Kovačec, savjetnik Uprave servisa mojeRačun.

Status blokade za sve komitente

Osim toga,  ističe Kovačec, eRačun poslan putem servisa prolazi automatsku provjeru statusa blokade pa se pošiljatelje o promjenama automatski obavještava čak i u periodu trajanja valute plaćanja. Informacije o statusu trenutne ili prethodnih blokada moguće je provjeriti i za dobavljače.

„Sustav se svakodnevno ažurira, što za korisnika znači da će prilikom svake promjene statusa nekoga od njegovih poslovnih partnera biti automatski i trenutno obaviješten. Unutar usluge mojBI moguće je provjeriti status blokade za sve poslovne subjekte; postojeće, ali i potencijalne poslovne partnere, pojašnjava Kovačec.

Tko može aktivirati uslugu

Uslugu je moguće koristiti neovisno o tome kako se šalju eRačuni, odnosno čini li to korisnik kroz ERP i računovodstveni softver ili kroz besplatnu aplikaciju za slanje eRačuna Kreiraj mojeRačun.

„Aktivacija usluge, uz ugovoreni paket za eRačun, ne naplaćuje se dodatno. Prednosti koje proizlaze iz aktivnog korištenja mojBI mogle bi biti prevaga za opstanak na uzdrmanom tržištu jer sustav pruža financijsku pouzdanost u poslovnim odnosima“, smatra Kovačec.

Dodatna korist usluge

Usluga mojBI namijenjena je svima koji žele pratiti poslovne statuse svojih kupaca i dobavljača. Korisnicima je omogućen inovativan pristup izvještajima o financijskom stanju kupaca, dobavljača, ali i konkurencije.

„Govorimo o više od 60 financijskih, profitabilnih i bonitetnih pokazatelja, pregledu blokada i stečajeva za više od 300.000 tvrtki u Hrvatskoj. Osim toga, unutar sustava dostupan je i adresar s kontakt podacima poslovnih subjekata“, zaključio je savjetnik Uprave servisa mojeRačun.