Zašto račune u statusu „neuspjelo“ slati kroz HIR
Neki pošiljatelji eRačuna u svojim su računovodstvenim programima ili aplikacijama uočili mogućnost slanja eRačuna metodom HIR.
Riječ je, kako doznajemo, o dodatnoj funkcionalnosti za slanje eRačuna, gdje akronim HIR znači „high importance receive“.
Najveći informacijski posrednik mojeRačun prvi je uveo takozvanu prioritetnu dostavu koja nudi različite pogodnosti za korisnike.
Naime, prilikom slanja eRačuna prioritetnom dostavom HIR, korisnička služba kontaktira kupca kojemu se šalje račun, kako bi se račun odmah preuzeo.
Prepoznaje tehničke nedostatke računa
U slučaju neispravne XML strukture, nepotpunih podataka na računu ili neke druge tehničke neispravnosti na eRačunu poslanom prioritetnom dostavom HIR, pošiljatelj će zaprimiti personaliziranu e-mail obavijest s informacijama o potrebnim ispravcima kako bi se račun dostavio.
HIR je koristan i kod eRačuna koji su u statusu „Neuspjelo“. Naime, njih je moguće ponovno poslati prioritetnom dostavom HIR kako bi ih se u najkraćem roku ipak dostavilo.
HIR se može koristiti za sve račune
Opciju prioritetne dostave eRačuna HIR moguće je uključiti za sve eRačune koje poduzeće šalje.
Isto tako, opciju je moguće koristiti pojedinačno za eRačune od veće važnosti ili ako je došlo do kašnjenja s izdavanjem pojedinih računa pa ih je potrebno hitno dostaviti.